Δραστηριότητες

2006

Φωτογραφικό υλικό

Εκδρομή σε Σάμο - Πάτμο & Αρκιούς 28,29,30/4 & 1/5/06

Το τριήμερο της Πρωτομαγιάς έγινε τετραήμερο και έδωσε την ευκαιρία για να πραγματοποιηθεί η μεγαλύτερη σε διάρκεια και απόσταση (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) εκδρομή του ομίλου για Σάμο, Πάτμο και Αρκιούς.

Τέσσερα από τα έξι σκάφη ξεκίνησαν την Παρασκευή το πρωί με τον καιρό σύμμαχο όσον αφορά τον αέρα αλλά όχι και τη βροχή. Με λίγες μόνο ψιχάλες στο δρόμο φτάσαμε στο Πυθαγόριο της Σάμου στις 1 το μεσημέρι. Τα άλλα δύο σκάφη μας βρήκαν στη Σάμο το Σάββατο το πρωί.
To Πυθαγόριο είναι μια γραφική τουριστική κωμόπολη στα Νότια  της Σάμου όπου διανυκτερεύσαμε και τα τρία βράδια της εκδρομής.
Τα σκάφη ήταν δίπλα μας και μπροστά από την καφετέρια που συνήθως μαζευόμασταν για κανένα καφεδάκι.
Η εκδρομή είχε και πολιτιστικό ενδιαφέρον. Επισπευτήκαμε το Ηραίον όπου η Ρένα, μια φίλη ξεναγός, μας ξενάγησε στον αρχαίο αυτό ναό προς τιμή της θεάς Ηρας.
Η επίσκεψη και η ξενάγηση στο αρχαιολογικό μουσείο της Σάμου, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, με τον τεράστιο κούρο να είναι το πιο επιβλητικό έκθεμα.
Στους Μυτιληνιούς (χωριό) της Σάμου, υπάρχει ένα ιδιωτικό παλαιοντολογικό μουσείο με απολιθωμένα ευρήματα από σκελετούς ζώων που ζούσαν στο νησί πριν από εκατομμύρια χρόνια. Στο ίδιο μουσείο στεγάζεται και μια συλλογή πετρωμάτων αλλά και κοχυλιών.
Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα βρίσκαμε τέτοια βλάστηση και τόσα νερά στη Σάμο. Βαδίσαμε το εκπληκτικής ομορφιάς φαράγγι που οδηγεί στους "καταρράκτες",
μέσα από μια καταπληκτική διαδρομή, περνώντας από ξύλινα γεφυράκια και κυριολεκτικά αναρριχώντας σε αυτοσχέδιες σκάλες.
Η επίσκεψη στο μοναστήρι της Πάτμου και στο σπήλαιο της Αποκάλυψης ήταν μια μοναδική για τους περισσότερους εμπειρία,
Η χώρα της Πάτμου είναι πανέμορφη με το ιστορικό μοναστήρι να δεσπόζει στη κορυφή του λόφου.
Ακολούθησε η επίσκεψη στους "ξεχασμένους" Αρκιούς. Ένα σύμπλεγμα νησιών ανατολικά της Πάτμου με μόλις 50 κατοίκους.
Η φιλοξενία αξέχαστη αλλά και το φαί το οποίο έχουμε πλέον ανάγει σε εθνικό σπορ του Ομίλου.
Πρωτομαγιά κάναμε στο δρόμο της επιστροφής,  στο Εμποριός της Χίου, όπου συναντηθήκαμε με τους φίλους Χιώτες "Φουσκωτούς", οι οποίοι όχι μόνο μας κέρασαν ένα καφεδάκι στο λιμάνι της Χίου αλλά μας φόρτωσαν και με δώρα αναμνηστικά του Ομίλου τους.

Τους ευχαριστούμε και επιφυλασσόμαστε να ανταποδώσουμε τη φιλοξενία που μας έχουν δείξει όχι μόνο αυτή τη φορά αλλά κάθε φορά που επισκεπτόμαστε τη γειτονική Χίο.